Fájdalom mellplasztika után

2017-03-05

Tisztelt Doktor Úr! 10 hete volt a mellnagyobbításom. Egy hete dolgozom újra. Fizikai munkát végzek egy étteremben, ami nem jár emelgetéssel, viszont erőkifejtéssel és erőteljes karmozdulatokkal jár, amelyekkel napi 8 órában folyamatosan terhelem a mellizmot. Már az első munkanaptól kezdve szúró, égő fájdalmat érzek a melleim felső felében. Nagyon félek attól, hogy ez valami problémára utal vagy, hogy ezzel ártok a melleimnek. Van okom aggódni? A másik problémám az lenne, hogy a műtét második hete óta a jobb karom mozgatásakor a jobb mellem alsó felében izommozgást érzek. Nagyon bízom abban, hogy ez idővel elmúlik mert bár nem fájdalmas de nagyon zavaró és kellemetlen. Szeretném tudni, hogy ez mitől lehet és, hogy elmúlik-e? Válaszát előre is köszönöm! Tisztelettel: Johanna

Hasonló esetekben a mi praxisunkban igen ritkán fordulnak elő 8 héttel a mellnagyobbítás után, gyulladáscsökkentők időszakos szedése és a pihentetés vezetnek a műtét után a páciens fájdalommentességéhez és elégedettségéhez. Adott esetben gyógytorna is segíthet.

Minden orvosnál picit más az utókezelés, ez függ az alkalmazott technikától, az implantátum méretétől és a fajtájától is.

Nyilván az első és remélhetőleg megoldást kínáló lehetősség az az, hogy az Önt ismerő operáló orvosához fordul panaszaival, aki minden bizonnyal lelkiismeretesen szakérti a helyzetet és kínál megoldást.

A mellplasztikai beavatkozásokról részletes információt talál a mellplasztikainfo oldalunkon.

Külön ajánlom figyelmébe a :  Mellplasztika előtt és után oldalunkat is !

plasztikai sebész