Ajakfeltöltés után

2015-04-26

Kedves Doktor Úr, mellékeltem pár képet ami nem biztos hogy jól sikerült..azt szeretném kérdezni hogy ez a duzzanat mivel húzható le a leggyorsabban, már jegeltem többször amivel egyenlőre nem túl sok sikert értem el ill ittam kálciumos pezsgőtablettát is.. csak azért vagyok ilyen türelmetlen mert közben a munkahelyemen is ott kellene lenne de így nem szeretnék még..sajnos a konzultáción nem kérdeztem rá hogy milyen külső jele lesz a feltöltésnek és ez most váratlanul ért...ha esetleg lenne ideje pár szó erejéig szeretném ha telefonon tudnánk beszélni... Köszönöm a megnyugtatást, már tényleg lappadt egy kicsit! Ma ugyis személyesen meg tudjuk beszélni a továbbiakat! Üdvözlettel: B. Anita


PMA

Kedves Anita,

pár nap alatt visszahúzódik a duzzadás. Kérem, szedjen napi 2 szem Advil ultrát vagy Panadolt reggel és este (most is bevehet egyet, majd este is). Esténként lehet jegelni, ha jól esik. Nem marad így, a masszírozás után még szebb lesz az eredmény.

Nyugodtan írjon holnap is, hogy mennyit javult a helyzet!

Üdvözlettel:

Sarolta

dr. Pataki Gergely plasztikai sebész asszisztense

 Do NOT follow this link or you will be banned from the site!
error: Szerzői jogvédelem alatt álló tartalom.