Akneroxid gél

2012-09-24

Tisztelt Doktor Úr! Kipróbáltam az akneroxid gélt 2 napja és elég vastagon próbáltam arcomra,és azt tapasztaltam hogy nagyon csíp, le is mostam de nagyon kipirosodott tőle az arcom a szemem alatt be is gyulladt. Napközbe van mikor lenyugszik,de estére megint érzem hogy éget ,és nem tudom eldönteni a pirosságon kivül olyan mintha sötétedett volna is a bőröm, gondolom a gyulladás miatt van. Ön mit tanácsol? Kellene valamivel kezelni a bőrömet vagy, magától elmúlik és ne nyúljak hozzá? Válaszát előre is köszönöm. Üdvözlettel: József


dr. Pataki Gergely

Kedves Uram !

Az akneroxid benzoil-peroxidot tartalmaz (hidrogén peroxid tartalmú), amely elpusztítja az akne kialakulásáért felelős baktériumokat. Ezen kívül hámlasztó hatása is van.
A fenti tünetek esetén azt javaslom, hogy kenjen kevesebbet arcára!

Bőrgyógyászati kontroll javasolt!

Üdvözlettel,

dr. Pataki Gergely

plasztikai sebész, a Premium Plasztikai Sebészet vezető orvosa

 Do NOT follow this link or you will be banned from the site!
error: Szerzői jogvédelem alatt álló tartalom.