Szeretnék érdeklődni egy anyajegy-eltávolításról

2015-01-23

Tisztelt Doktor Úr! Szeretnék érdeklődni egy anyajegyeltávolításról. Nekem bőrgyógyász már megállapította, hogy egy anyajegyemet le kell szedni a hasamról, viszont nagyon szeretném ha ez hegek és egyéb maradandó sebek nélkül gyógyulna. Már van erre beutalóm is, de nem szeretném a helyi szakorvosi rendelőben megcsináltatni. Érdeklődnék, hogy milyen árban van ennek a levétele és a szövettan, illetve milyen gyorsan gyógyulna? A "műtét" fájdalmassága is érdekelne. Maga az anyajegy nem áll ki a hasamból, hanem a felületén fekszik. Érdekelne még,hogy mennyi a gyógyulási idő (nap és víz mikortól érheti)? Illetve,hogy mennyire fajdalmas a műtét és mekkora heg maradhat utána? Köszönöm, Üdvözlettel: Zsuzsanna Tovább a válaszhoz

Kedves Zsuzsanna!

Az anyajegy eltávolítása minimális fájdalommal jár, helyi érzéstelenítésben végzi a Doktor úr.
Fontos tudnia, hogy heg nélkül nem lehet bőrelváltozást eltávolítani, ahhoz hogy a heg szép és halvány legyen, szükséges a plasztikai sebész szakorvos hozzáértése, és fontos a heg utókezelése is. Ennek lehetőségeiről Doktor úr tájékoztatni fogja a beavatkozás előtt.

Víz nem érheti a heget, amíg a kötést nem távolítjuk el. Az UV sugaraktól minimum 6 hónapon át kell védeni (magas faktorszámú UV szűrős napkrémmel, lehetőség szerint minél kevesebb direkt napsugárzásnak kitéve).

A gyógyulási idő egyénenként változó, néhány hét szükséges hozzá, illetve a heg aktivitásának (pirosság) megszűnése további heteket, hónapokat vehet igénybe.

Kérem küldjön jó minőségű fotót az anyajegyről, az alapján tudunk árat adni Önnek.

Szép napot!

Köszönettel: