Artecoll

2011-09-26

Tisztelt Doktorúr! A szám eldeformálódott, 6 évig minden ok volt, most meg hepehupák lettek rajta. Artecoll nevü anyaggal töltötték. Ki lehet szedni ezt valahogy? Legszívesebben kivetetném ha kilehet, mert külföldi oldalakon borzalmakat láttam az Artecollról.Igaz, hogy be is van tiltva? Angliában töltettem most M.o.-n élek. Miért változhatott hepehupássá? Esetleg Artecollal Magyarországon is töltenek? Mire számíthatok? Mit tanácsol? Tisztelettel: Gabi


dr. Pataki Gergely

Kedves Gabi !

Az Artecoll egyes esetekben gyulladáshoz, túlzott (szöveti reakcióhoz) hegképződéshez vezetett, emiatt számos országban betiltották.
Én azt vallom, hogy felszívódó, gyulladást nem keltő anyagokkal szabad szöveteket tölteni, leginkább hyaluronsavval. (ránc, ajak, mell, pénisz)
Emellett szövetek nagyobbítására a (tömör)szilikon implantátumok váltak be.
Az Artecoll anyag állati kollagén vivőanyagba oldva mikroszkopikus méretű acrylát gyöngyöcskéket tartalmaz, mely a vivőanyag felszívódása után a környező szöveteket rostképzésre serkenti. A vastagítást (pl ajak) tulajdonképpen a saját kötőszövet felszaporodása fogja biztosítani az injekció területén. Ez sajnos hepehupás is lehet.
Azt, hogy mennyire könnyen lehet kivenni (a képzett hegeket), személyes vizsgálattal lehet eldönteni. Az eltávolítás, vagy esetleg szteroidos kezelés jön szóba.
Kérem keressen fel egy plasztikai sebészt részletesebb tanácsadás végett ! Adott esetben mi is szívesen segítünk!

Üdvözlettel,

dr. Pataki Gergely

plasztikai sebész, a Premium Plasztikai Sebészet vezető orvosa

 Do NOT follow this link or you will be banned from the site!
error: Szerzői jogvédelem alatt álló tartalom.